White hat SEO jest również powszechnie znane jako etyczne SEO i jest to świetny sposób, aby Twoja witryna została zauważona przez wyszukiwarki takie jak Google, Bing i Yahoo. Stosowanie white hat SEO oznacza, że nie trzeba się martwić o to, że zostanie się ukaranym za swoje praktyki, a także pomaga w uzyskaniu wyższej pozycji w wyszukiwarkach, jeśli chodzi opozycjonowanie. Główna różnica między metodami "white hat" i "black hat" polega na tym, że te pierwsze obejmują techniki, które nie są sprzeczne z wytycznymi dla wyszukiwarek i nie obejmują sztuczek ani oszustw mających na celu wyłudzenie od wyszukiwarek wyższych pozycji w rankingu niż powinny.
Efektywne pozycjonowanie - dwie złote zasady White Hat SEO
-
Używaj oryginalnych treści: Nie ma nic gorszego dla wyszukiwarki niż znalezienie zduplikowanej treści na kilku stronach. Jeśli Twoja treść jest unikalna, wyszukiwarki to zauważą. Będą wtedy postrzegać Twoją stronę jako bardzo wiarygodną. Zauważysz również, że użytkownicy chętniej dzielą się Twoją treścią i zamieszczają linki do niej. Wszystkie te czynniki pomogą Ci w podniesieniu pozycji w rankingu.
-
Spraw, aby Twoja strona była łatwa w nawigacji: Dzięki mapie strony użytkownicy mogą łatwo poruszać się po witrynie. Nie tylko ułatwi to użytkownikom znalezienie poszukiwanych informacji, ale także sprawi, że strona będzie wyglądać bardziej profesjonalnie.
Kluczowe praktyki White Hat SEO
-
Używaj czystej struktury adresów URL: Kiedy rozbijasz strukturę adresów URL swojej strony, chcesz, aby była ona jak najbardziej przejrzysta i czytelna. Ułatwi to ludziom nawigację po Twojej stronie i znalezienie informacji, których szukają. Czyste adresy URL sprawiają również, że wyglądają one lepiej dla wyszukiwarek.
-
Twórz użyteczne i angażujące treści: Pisząc użyteczne i angażujące treści, przyciągniesz więcej czytelników i zajmiesz wyższą pozycję w SERP-ach. Twoim celem jest skłonienie czytelników do kliknięcia na Twój link, więc musisz sprawić, by zainteresowali się Twoją treścią na tyle, by w nią kliknąć.
-
Zbuduj silną reputację w Internecie: Tworząc stronę internetową, która oferuje przydatne informacje, zaczynasz budować silną reputację w sieci. Pomoże Ci to w uzyskaniu wyższej pozycji w SERP-ach, ponieważ wyszukiwarki cenią sobie autorytet.
-
Współpraca z innymi stronami internetowymi: Możesz również pomóc swojej stronie w uzyskaniu wyższej pozycji w SERP-ach, współpracując z innymi stronami, które dobrze radzą sobie w Twojej niszy. Możesz zaoferować im treści, które mogą opublikować na swojej stronie. W ten sposób tworzysz sieć dla swojej strony i docierasz do większej liczby osób.
- Admin